sHaBaB mo5talif
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
sHaBaB mo5talif

We Do ouR BeSt to Be tHe BeSt

HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

TeL3eT OUT

Go down 
AuthorMessage
a.aTeYa

Number of posts : 62

TeL3eT OUT Empty
PostSubject: TeL3eT OUT   TeL3eT OUT EmptyWed Aug 22, 2007 9:07 am

أنا واحد جيوبي فاضية دايما لدرجة ان صحابي بيقولوا عني جيبك مخروم، و مبيعرفوش اني معنديش جيوب أصلا.
فكرت بشوية الفهلوة اللي هي كل مؤهلاتي ازاي أعيش حياتي ، آكل و ألبس و أحب ببلاش... من غير ما أدفع تعريفة.
لقيت طريقة جهنمية بدأت أنفذها على طول،
طبعا انتم عارفين ان البنات مش لاقية جواز، فكل يوم أقف على الرصيف أتابع اللي رايحة و جاية، و لما تعجبني وحده أمشي وراها لحد ما أعرف بيتها ، و بالليل ألبس الطقم اليتيم و أتوكل على الله على بيت صاحبة النصيب.. أدق الباب بأدب ، يفتح أبوها يسألني : أي خدمة يابني؟ عايز أقعد معاك شويه يا عمي. اتفضل... و اعمل نفسي مكسوف شوية: أنا يشرفني أتقدم عشان أخطب بنتك يا عمي. و ما هي الا لحظات حتى يمتلأ البيت بالزغاريد ، وكل يوم أنط عليهم زي القضا المستعجل ، آكل و اشرب و أقعد مع المزة، لحمة و فراخ و بط و ديوك رومي، و كل طلباتهم أقولهم حاضر هنفذها طبعا، بس بابا بيشتغل في الخارج و بعد شهر هيبعتلي فلوس و نتمم كل شي.
عرفت عشرات النساء. مرة أقول لوحده من البنات اللي خطبتهم اني مزنوق في قرشين، على طول تطلع من شنطتها الفلوس و تدسها في ايدي ، الحمد لله دلوقتي مش عايز شغل و لا وظيفة، مش حاسس بالبطالة، أنا بقيت يد عاملةفي المجتمع، عرفت بنات بعدد شعر راسي ، و أكلت أكل مكنتش أحلم اني ممكن أكله.

و في يوم لقيت وحده لابسه هدوم غالية و ماسكة المحمول في ايدها و الدهب مغطي دراعها .. و في الليل دقيت الباب كالعادة، فتح لي راجل سمين بملابسه الداخلية شعره منكوش و عينه حمرا .. بادرني قائلا: عايز ايه؟ عمات نفسي ابن ناس : موضوع خاص عايز أكلمك فيه يا عمي. فرك الراجل عينيه ثم شاورلي أدخل : اتفضل. قعدنا في أوضة الضيوف
وبدأت أحكيلو انها بنت محترمة شفتها بالصدفة و عجبتني و قررت أخطبها.
الراجل وشّو بقى أحمر و انتفخ و لقيتو واقف فجأة
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v